Indiferent că deții un blog, un magazin online sau un website de prezentate este foarte important ca textele acestora să fie cât mai bine realizate. Conținutul pe care îl adaugi website-ului tău va contribui semnificativ la modul în care utilizatorii vor putea să găsească produsele tale mai ușor pe motoarele de căutare.
Ce implică content marketingul?
Marketingul de conținut se poate defini așa: crearea și distribuirea unui conținut de calitate care este destinat atragerii unui anumit public. Marketingul de conținut nu are un pas de vânzări așa cum are marketingul tradițional. Rolul acestuia este acela de a capta mintea cu informații importante și relevante. Toate aceste informații trebuie să fie educative și statisfăcătoare.
Acest tip de marketing reușește să creeze interes și conștientizare asupra mărcii și a ofertelor sale. Bineînțeles că marketingul de conținut va duce ușor ușor către audiență. Poți obține o optimizare SEO bucureșți dacă vei apela la o companie specializată în acest domeniu.
În general oamenii au încredere în anunțurile text mai mult decât în orice alt mediu de conținut și acesta este motivul pentru care trebuie să realizezi cu multă atenție conținutul website-ului tău.
Ce face un conținut optimizat SEO
Fiecare text are scopul și mesajul său. În cazul în care textul tău atinge una dintre caracteristicile menționate mai jos atunci vei avea siguranța că acesta este calitativ și că îl va ajuta să aibă o performanță mai bună.
- Informațional
Conținutul trebuie să spună ceva nou, să ofere o informație originală și care să fie utilă. Cu cât conținutul este mai informațional cu atât website-ul tău va fi mai bine construit.
- Distractiv
Conținutul trebuie să fie distractiv și ușor de citit. Acesta trebuie să capteze imaginația și trebuie să lase cititorul să vrea să descopere mai mult.
- Social valoros
Conținutul website-ului tău trebuie să fie unul care să capteze atenția și pe care cititorii tăi să dorească să îl împărtășească. Trebuie să fie cât mai bine structurat iar informația cât mai precisă. Aceste tipuri de conținut au șanse foarte mari să devină virale.
- Emoțional satisfăcător
Un conținut calitativ trebuie să facă cititorul să plângă, să râdă sau să îi trezească un anumit sentiment. Cititorul trebuie să se conecteze cu acel articol la nivel personal.
Cum se realizează scrierea unui conținut optimizat?
Conținutul pe care îl creezi pentru website-ul tău trebuie să fie atractiv și optimizat pentru clienții tăi. Regulile menționate mai jos te vor ajuta să realizezi conținutul de care ai nevoie.
Realizează un plan editorial
Atunci când creezi un conținut este recomandat să începi cu un plan editiorial. Scopul acestuia este acela de a-ți ușura redactarea dar și să ai parte de un rezultat eficient.
Utilizarea cuvintelor cheie
Cuvintele cheie trebuie să fie utilizate cu multă atenție. Ordinea acestora trebuie să fie pe deplin respectată astfel încât articolul să fie optimizat SEO. Cu toate astea trebuie să ai o anumită liberatate în utilizarea acestora astfel încât conținutul să nu fie afectat.
Informații complexe
Informațiile pe care le oferi în articol trebuie să fie complexe și relevante. Cititorii tăi își vor dori să descopere lucruri noi și interesante. Din acest motiv titlul trebuie să fie atractiv și captivant astfel încât să oprească cititorul pentru câteva secunde în fața conținutului.
Poți chiar să integrezi în titlul articolului tău un cuvânt cheie care să aducă un plus de optimizare SEO.
Meta data și reguli SEO
Titlul meta trebuie să conțină maxim 70 de caractere și un cuvânt cheie. Meta descrierea este un alt aspect pe care să îl iei în calcul, acesta trebuie să conțină 160 de caractere și 2 cuvinte cheie pentru ca articolul în sine să fie optimizat SEO.
Apelează de fiecare dată la o agenție SEO
Apelează la o agenție SEO pentru a avea parte de un conținut optimizat pentru motoarele de căutare și care să îți ajute website-ul să crească în mod natural.